God heeft en recht om van mij te genieten omdat Hij heeft mij geschapen, omdat Hij heft ij gekocht en omdat Hij heeft mij geadopteerd (Zijn kind gemaakt). Kern vraag: Hoeveel kan God van mij en van wat ik doe genieten? Hier wat praktische ideeën om hoe we God kunnen plezier geven.